مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
۰ نفر

تیم‌های سپیدرود رشت، داماش گیلان و ملوان بندر انزلی، نخستین هفته لیگ یک فوتبال کشور را با ناکامی پشت سر گذاشتند. در این میان ملوان بندر انزلی ناکام‌ترین تیم استان در این مسابقات بود.

لیگ یک

به گزارش همشهری، در این سری از مسابقات تیم سپیدرود رشت مهمان مس رفسنجان بود که تلاش ۹۰ دقیقه‌ای بازیکنان بی‌نتیجه ماند و این ۲ تیم بدون رد و بدل هیچ گلی با کسب یک امتیاز زمین بازی را ترک کردند. آن سوی ساحل خزر، دیگر نماینده گیلانی یعنی داماش به مصاف رایکای بابل رفت. این بازی در بابل برگزار شد و به نوعی اولین دربی لیگ یک محسوب می‌شد.

در نیمه نخست مسابقه داماشی‌ها تمایل بیشتری برای دست یافتن به دروازه حریف از خود نشان دادند، اما با همه تلاش‌ها این نیمه نتیجه‌ای نداشت و بدون رد و بدل گلی به تساوی رسید. در نیمه دوم، ۲ تیم بازی متعادلی داشتند و برخلاف نیمه نخست این تیم رایکا بود که بازی را بهتر از داماش آغاز کرد. تلاش ۲ تیم در پایان ۹۰ دقیقه ثمری نداشت و دربی کاسپین‌نشینان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ملوان بندر انزلی باسابقه‌ترین و پرافتخارترین تیم گیلانی حاضر در لیگ یک فوتبال کشور در هفته نخست این مسابقات، ناکام‌تر از دیگر نمایندگان گیلانی ظاهر شد و در اولین مسابقه طعم تلخ شکست را چشید. این نشان می‌دهد تیم ملوان بندر انزلی باسابقه و ریشه‌دار همچنان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. ملوانی‌ها که در هفته نخست مهمان تیم پاکدشت بودند در ورزشگاه تختی تهران با دریافت تک گل مسابقه از زمین خارج شدند تا خود را برای دیدارهای بعدی آماده کنند.

کد خبر 452042

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گیلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha